Today.

Today.

środa, 16 grudnia 2015

Jestem skowronkiem.

Lubię wcześnie wstawać. OHO! Już widzę miny tej połowy z Was, dla której siódma rano to środek nocy. No ale ja tak wstaję. Mówi się, że ranne ptaszki to skowronki, ale wierzcie mi nigdy żadnego skowronka nie widziałam. A naprawdę byłam w wielu miejscach o bardzo wczesnych porach. Co jak co, ale skowronków tam nie było. Dzisiaj, kiedy wybrałam się na poranny spacer jeden ze spotkanych przeze mnie panów zagadnął do mnie:

- Pani też lubi witać dzień? Ja lubię.

Spojrzałam na niego i z uśmiechem odpowiedziałam:
- Tak. Ja też. Lubię.



I to jest odpowiedź na pytanie dlaczego wstaję tak wcześnie. Właśnie po to, by przywitać dzień. Życzę Wam dobrego dnia :)

1 komentarz:

  1. Witaj:-) ja też jestem skowronkiem! I nie zamieniłabym się nigdy na sowę. Bardzo lubię wcześnie wstawać. Wtedy wydaje się, że dzień jest o wiele dłuższy:-)

    OdpowiedzUsuń