Today.

Today.

środa, 9 grudnia 2015

Czas na film.

Wolny czas najbardziej lubię spędzać na zewnątrz. Najlepiej w jakimś ładnym miejscu. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Zimne, ciemne wieczory nasuwają inną opcję - obejrzenie jakiegoś filmu. Ci co mnie znają wiedzą, że nie zawsze udaje mi się obejrzeć go w całości. Szczególnie, że zdarza mi się cichaczem zasnąć i obudzić np. kiedy lecą już końcowe napisy. Tak, potrafię to. W kinie też zdarzyło mi się odlecieć do krainy snów. I to nie jeden raz. Na szczęście udaje mi się jakieś obejrzeć! Po prostu siadasz, myślisz obejrzałabym film i oglądasz. Ten wpis nie ma być o fabule, bohaterach czy scenografii tego filmu a o jednym zdaniu, które dość głęboko zapada w pamięci po jego obejrzeniu :

Czasami to właśnie niepozorne osoby osiągają to, o czym inni mogą tylko pomarzyć.

Historia oparta na faktach. Film o człowieku niepozornym i upartym. Ponadprzeciętnie uzdolnionym. Gra tajemnic. Film dla wszystkich. 


1 komentarz:

  1. Rzadko mi się zdarza, ale też czasem zasypiam na filmach. Zwłaszcza jak jestem po jedzeniu lub po 1 piwie, i prawie od razu odpływam.

    Pozdrawiam,
    Najszczuplejsza
    [najszczuplejsza.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń