Today.

Today.

piątek, 20 listopada 2015

Polskie seriale.

Pierwsza miłość. Oglądacie? Ja zazwyczaj nie mam okazji. Pięć lat studiów = pięć lat bez telewizora. No ale jak tylko wracam do domu to jedną z moich atrakcji jest właśnie obejrzenie czegoś. CZEGOKOLWIEK! No i dzisiaj jak oglądałam sobie Pierwszą miłość zainspirowała mnie jedna z wypowiedzi. Rozmawia dwóch kolegów. Jeden właśnie wprowadził się do drugiego. Obojgu coś ostatnio się w życiu nie układa. Pojawia się wypowiedź:
- Chcesz to się wyprowadź. Też nie chciałbym z sobą mieszkać. Ale muszę.




Przyjaźń to piękna rzecz.

1 komentarz:

  1. Też widziałam i słyszałam.
    Kaśka to serialowy mistrz ! :D
    Przyjaźń to jedno z najpiękniejszych uczuć :)
    A my widzimy się już za kilka dni ! <3
    Same pozytywy !
    To pisałam ja. Ania. :D

    OdpowiedzUsuń