Today.

Today.

niedziela, 22 listopada 2015

Jesteś mały.

Na jednym z blogów znalazłam wpis o tym jakich pytań NIE NALEŻY zadawać niskim ludziom. Pytania typu czy tam na dole jest takie samo ciśnienie jak u nas u góry?, gdzie kupujesz ubrania? to moje dwa ulubione z tych zamieszczonych w poście. Ładnie się uśmiałam, bo sama jestem 160 cm w kapeluszu, ale powiem Wam, że nikt mi jeszcze takich nie zadał. Oczywiście od kiedy pamiętam znajomi z uśmiechem podchodzą do mojej wysokości, ale o to nigdy nie zapytali.

Przypomniałam sobie jak razem z kolegą porównywaliśmy rozmiar naszych butów. Jego 45 czy 46 w porównaniu z moim 36 rzeczywiście robi wrażenie. Określenie jakie wtedy padło z jego ust jako komentarz pamiętam dość dobrze do teraz:
- Ty w moim bucie mogłabyś zamieszkać.



Witaj w małym świecie :)

1 komentarz: