Today.

Today.

niedziela, 13 lipca 2014

TAK !

Lodowisko. Spotkanie klasowe. Ślizgają się wszyscy. Jedni szybciej. Drudzy wolniej. Jeszcze inni czatują przy bandzie. Boją się wywrócić. Pierwszy raz od dawna się spotkali. Normalnie nie ma na to czasu. Codziennie zabiegani. Każdy ma tysiąc swoich spraw. Z daleka widać te dwie. Dawniej były nierozłączne. Teraz chodzą do innych szkół. Brakuje czasu na spotkania. Teraz rozmawiają. W pewnym momencie jedna zatrzymuje się.
- Muszę ci coś pokazać! - krzyczy.
- No dawaj! - odpowiada druga.
- Dzisiaj mi się oświadczył! - wykrzykuje, pokazując jej pierścionek.
- O Jezu! Gratuluję! - mówi ze łzami w oczach druga.

Na środku tafli stoją. Płaczą. Jedna ściska drugą.
- Tak się cieszę, że mogłam powiedzieć tobie pierwszej! Bardzo mi na tym zależało.

Są rzeczy, które się nie zmieniają.

5 komentarzy:

  1. Jakie to piękne, lecz dzisiaj tak rzadkie niestety!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, teraz już wiem, dlaczego ta data! <3
    Pewne rzeczy naprawdę się nie zmieniają, a niektórzy ludzie tak mocno zagnieździli się w sercach innych, że nie ma opcji, żeby kiedykolwiek się to zmieniło! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To było dawno temu, ale pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czasu już minęło a ja mam wrażenie jakby to było miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń