Today.

Today.

środa, 6 stycznia 2016

Wolny dzień!

Wszystko wskazuje na to, że..mamy dzisiaj WOLNY DZIEŃ! W moim bloku od rana wesoło. OD RANA, bo o ile to mi wydawało się, że wcześnie wstaję to dzisiaj mali lokatorzy ubiegli mnie i to dość dobrze. Ciszą nocną nikt się nie przejmował i od 6:00 na parterze trwała zabawa. Żeby nie było tak miło to sama o 8:00 włączyłam odkurzacz. No co? Jak wszyscy to wszyscy! Wiecie jak to jest w takie wolne dni. Tatuś w końcu nie musiał rano wstawać do pracy, mama jest w domu, dzieci w domu! Jak to mówią - rodzinka w komplecie. Jedna pani coś narzekała, że za głośno,ale ja jej mówię, że raz na ruski rok to można tak pokrzyczeć od rana. [Powiedziała ta, co o 8:00 odkurzała].

A że dziś wszędzie tak rodzinnie, no bo wszystko pozamykane i nie można wybrać się całą rodzinką do centrum handlowego (jak niektórzy lubią robić) to wklejam Wam to, co dziś znalazłam:


Życzę Wam wszystkim pięknego dnia:)

P.S. Dzieci! Dajcie dzisiaj popalić swoim rodzicom! ;)

P.S.2. W tym miejscu chciałam pozdrowić wszystkich tych, którzy dzisiaj jednak musieli wstać do pracy - szczególnie pracowników służby medycznej oraz Żabki. Jesteście wyjątkowi! Trzymajcie się! 

5 komentarzy:

  1. i można też pójść z przyjaciółką na szybki marsz o normalnej porze - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! A pogoda dopisuje, więc nic tylko maszerować! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. I to jest bardzo dobry pomysł na popołudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. logistyków nikt nie pozdrawia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OoŁ.. Bo nie wiedziałam, że logistycy też pracują. Pozdrawiam logistyków Walasku! :)

      Usuń