Today.

Today.

sobota, 23 stycznia 2016

Blokada odblokowana.

Są miejsca, których się boisz? A zastanawiałeś się nad tym, dlaczego się ich boisz? Ja miałam tak z HOSPICJUM. Nie kojarzyło mi się najlepiej. Choroba, śmierć..tak jakoś negatywnie. Ale wiesz co? Tam wcale tak nie jest! Hospicjum żyje! Dzisiaj miałam okazję się o tym przekonać! Ale od początku..

Weszliśmy tam dzisiaj jako wolontariusze. Inaczej wyobrażałam sobie to miejsce. Myślałam, że tam będzie..smutno. Że wszyscy płaczą a panie pielęgniarki snują się cicho po korytarzu..

A tu wchodzimy na salę i jedna z pacjentek magluje nas z przebojów lat 50. i 60. Każdy z nas wyginał się na wszystkie strony, żeby przypomnieć sobie choć jedną zwrotkę piosenki, o które prosiła nas ta pani. Miłość ci wszystko wybaczy, Umówiłem się z nią na dziewiątą.. 

Wiesz, że są ludzie, dla których największą radością będzie to, że zaśpiewasz im ich ulubioną piosenkę? Ja wiem. I wiesz co? To jest niesamowite. Pani dokończyła piosenkę sama, śpiewając:

Miłość ci wszystko wybaczy, bo miłość mój miły to ja.

Warto tam wchodzić. Warto z nimi być, chociaż przez chwilę. Oni nas potrzebują. Ciebie i mnie.



2 komentarze:

  1. Nikt nie lubi być sam. Taki mały gest a tak wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość to coś pięknego tak jak przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń