Today.

Today.

środa, 23 kwietnia 2014

Mały Książę

Wokoło zielono. Wiosna. Ziemia budzi się do życia. Idę sobie miastem. Wszędzie pełno ludzi. Po długim wolnym wszyscy wracają do swoich obowiązków. Zakupy. Szkoła. Praca.

Nagle widzę dwie kobiety, prowadzące pomarańczowy wózeczek z małym dzieckiem. Olśnienie dopada mnie chwilę później i to takie Przecież ja je znam! Wiedziałam, że jedna z nich niedługo ma zostać mamą i teraz mogłam już zobaczyć to kilkumiesięczne maleństwo.

Zatrzymałyśmy się na środku chodnika, a ja podeszłam nieco bliżej wózeczka. Malutki słodko spał, także jedyne co mogłam zrobić to na niego popatrzeć. Aniołeczek.

- Kim jesteś? - zapytałam, nachylając się nad wózeczkiem.
- To mój syn - odpowiedziała jego mama, poprawiając mu czapeczkę. 

Popatrzyłam na niego raz jeszcze i głaszcząc jego policzek szepnęłam:
- Witaj, Mały Książę.





1 komentarz: