Today.

Today.

czwartek, 23 kwietnia 2015

M jak MIMIKA

Znasz kogoś, kto ma broń? A może Ty masz? Hmm.. Zaskoczę Cię! Wszyscy, których ja znam MAJĄ broń! Nie wiem skąd uzyskali na nią pozwolenie, ale mają. Ha! Sama tę broń posiadam! I Ty też ją masz! Wiesz już o czym mówię? No dobra, podpowiem Ci. Każdy człowiek ma broń, która kryje się w tajemniczym słowie MIMIKA.

Ale co to tak właściwie jest? To tysiące spojrzeń. Uśmiechów. Zagryzionych warg. Brwi podniesionych na kilka różnych sposobów. Zmarszczone czoła. Zaciśnięte zęby. Po co właściwie to wszystko?

Mimika wyraża emocje. Intensywne. Autentyczne. Rzadko jest udawana. Bo niewielu potrafi ją oszukać. Niektórzy potrafią ją jednak kontrolować. Znasz to określenie, że ktoś zakłada dobrą minę do złej gry? Na pewno je słyszałeś. To o mimice. Bo ludzie nauczyli się jej używać. Jak mam zły humor to nie muszę biegać z transparentem MAM ZŁY HUMOR. Dlaczego? Wyraz mojej twarzy powie to za mnie. 




Czasem by coś powiedzieć nie musisz NIC mówić - Twoja twarz zrobi to za Ciebie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz