Today.

Today.

środa, 15 kwietnia 2015

K jak KLAUN

Mieliście kiedyś tak, że pomyśleliście sobie N I E M O Ż L I W E? Kiedy pewnego dnia spojrzałam w lustro a po drugiej strony zobaczyłam kogoś z umalowaną buzią, śmiesznymi kolorowymi ciuchami pomyślałam właśnie to - NIEMOŻLIWE. Dlaczego? Jestem klaunem. Już od ponad roku. Fajnie?

Na widok klauna jako dziecko nie wiedziałam czy się śmiać czy jednak się bać. Te umalowane twarze, kolorowe ubrania.. Niby fajnie, ale było w tym coś strasznego. Wtedy nie myślałam, że kiedyś ktoś patrząc na mnie będzie się zastanawiał nad tym samym.

Fundacja Dr Clown jest miejscem tysiąca klaunów. Dużych. Małych. Jesteśmy kolorowi, trochę umalowani, trochę potrzepani i co najważniejsze - roześmiani. Można powiedzieć, że jako całość stanowimy armię. Mamy misję. Walczymy o uśmiech.







Więc mam do Ciebie prośbę. Jeśli kiedykolwiek zobaczysz któregoś z nas zamiast uciekać - uśmiechnij się.

2 komentarze:

  1. 59 year old Sales Representative Arri Siney, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Cold Turkey and Roller skating. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. Spojrz na to

    OdpowiedzUsuń