Today.

Today.

środa, 1 kwietnia 2015

D jak DOKTOR

Kiedyś ktoś zapytał mnie kim chciałabym zostać w przyszłości. Jestem pewna, że każdy z Was słyszał to pytanie przynajmniej raz w swoim życiu. Pytają o to w domu, w szkole, na podwórku, a potem na uczelni. Ciągle pytają. Kiedy przeszedł mi już ten czas, w którym byłam przekonana, że zostanę strażakiem, policjantem i kosmonautą jednocześnie odpowiadałam, że chciałabym zostać DOKTOREM. Nie lekarzem, tylko doktorem. Pewnie większość nie widzi teraz różnicy pomiędzy tymi dwoma słowami. Ale uwierzcie mi - różnica jest i co ważniejsze.. doktorem zostałam! Żeby jednak było ciekawiej - nie zostałam takim zwyczajnym doktorem. Nikt nie kazał mi pisać doktoratu ani studiować medycyny. Wystarczyło, że..założyłam CZERWONY NOS.

Cześć! Jestem Doktorem Klaunem. 

Coś więcej o doktorach.. Niedługo minie rok odkąd zostałam wolontariuszem Fundacji Dr Clown. Leczenie stało się ważnym elementem mojego życia. Jakie leczenie? Leczenie śmiechem! Wiecie jak to jest - każdy powinien robić to,co wychodzi mu najlepiej. Ja np lubię się śmiać. Na szczęście znalazłam miejsce,w, którym inni lubią to tak samo, jak ja. 

Każdego dnia gdzieś w Polsce i nie tylko w Polsce przebrani w kolorowe ciuszki wolontariusze zaglądają do szpitali, hispicjów, domów dziecka i przynoszą ze sobą wielkie klaunowe uśmiechy. Potrafią robić też inne fajne rzeczy - żonglowanie, magiczne sztuczki, kręcenie talerzykiem, pantomima...co sprawia, że wyjścia do szpitali stają się jeszcze bardziej atrakcyjne dla pacjentów, których odwiedzamy. Wolontariusze to osoby w różnym wieku, o przeróżnym temperamencie -  tak naprawdę KAŻDY może zostać Doktorem Klaunem. 

Jeśli lubisz się uśmiechać, chcesz poznać fajnych ludzi i nie masz czasu na pisanie doktoratu - znajdź oddział w swojej miejscowości i przyjdź! 

Sprawdziłam, polecam - dr Serduszko.


4 komentarze:

  1. A jak przyglądasz się z boku, przez rok Pani Doktor, to te wszystkie sztuczki i nie tylko, stają się naprawdę magiczne,a ona jeszcze bardziej wyjątkową osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie prawda! Znając Panią Doktor to bardzo możliwe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Doktor od kiedy ją znam zawsze była wyjatkowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Doktor od kiedy ją znam zawsze była wyjatkowa!

    OdpowiedzUsuń