Today.

Today.

czwartek, 7 kwietnia 2016

Kto to jest?

Kto to jest KLAUN? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? Kiedy byłam małą dziewczynką klauny kojarzyły mi się z cyrkiem. Co ciekawe - wcale ich nie lubiłam. Nawet trochę się bałam. Gdyby ktoś wtedy zapytał mnie o to kim jest klaun odpowiedziałabym, że to taki kolorowy pan, mocno umalowany i przebrany w śmieszne ubrania. A co odpowiadają dzieci teraz, kiedy ja zadaję im to samo pytanie ?

- Klaun to taka osoba, która z całej siły uderzyła się w nos i dlatego jest taki czerwony.
- Klaun to taka osoba, która lubi ubierać się na kolorowo.
- Klaun to taka osoba, która rozśmiesza innych.
- Klaun to taka osoba, która ma w szafie same dziwne ubrania.
- Klaun to taka osoba w długich włosach i ja raczej nie będę klaunem bo nie mam długich włosów..

No to kto to jest jest KLAUN ? 


Dobrego dnia:)
Mała

2 komentarze:

  1. Klaun to ktoś dzieki komu jest mi wesoło, ktos dzięki komu życie ma sens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam małą dziewczynką bardzo bałam się klaunów. Byli dla mnie ZA kolorowi a te umalowane twarze były dla mnie bardziej straszne niż wesołe. Fajnie, kiedy widzę, że dzięki odwiedzaniu dzieci w szpitalach maleje strach przed kolorowym klaunem :)

      Usuń