Today.

Today.

środa, 10 lutego 2016

Przeczytane.

W mieście można znaleźć kilkadziesiąt restauracji. Gdzie najlepiej zjeść? Gdzie jest najtaniej? - pytają ci, którzy przyjeżdżają. Miejscowym też zdarza się szukać nowych miejsc, ale zazwyczaj zaglądają w te stare, sprawdzoneNie przekonasz pani Krysi, żeby zjadła w miejscu B, kiedy ona od zawsze jada w miejscu A. Ze mną jest podobnie. O ile wkurza mnie, kiedy młode dziewczyny wciskają mi do ręki ulotki zachęcając do wejścia do restauracji, to podobają mi się niestandardowe sposoby przyciągania klientów.

Na pewno każdy zna taką restaurację, której wnętrze mówi przebierz się, bo inaczej nie wejdziesz.

Ostatnio, jedna z takich własnie restauracji wpadła na ciekawy pomysł. Na tablicy przed wejściem białą kredą codziennie znajdziemy zdania, sentencje, które pozwalają milej rozpocząć dzień. Niektóre ze zdań są zabawne, niektóre po prostu miłe dla odbiorcy. Wczorajszy tekst spodobał mi się najbardziej:

"Ludzie, którzy kochają jeść to zawsze najlepsze osoby."

Tym zdaniem jakoś zeszło powietrze z tego miejsca. Przez okno widzisz, że przy każdym nakryciu są trzy widelce, trzy noże, serwetki powywijane w dziwne kształty a ty czujesz, że możesz wejść. Dlaczego? Bo kochasz jeść.




Znacie takie osoby? Ja chyba znam..

2 komentarze:

  1. Sentencje ważne,ale klimat i obsługa ważniejsze:-).Kiedy knajpa licha to i złote mysli nie pomogą!

    OdpowiedzUsuń