Today.

Today.

niedziela, 26 listopada 2017

Na mięsnym.

Dzisiaj będzie trochę o sprzedawcach.. Wyobraźcie sobie wielki sklep typu Auchan albo nawet nieco mniejszy, jak Lewiatan. Każdy z nich składa się z różnych działów: nabiał, alkohole, pieczywo....i z działu mięsnego, który jest gwiazdą tego wpisu. Grupa ludzi zapytana przeze mnie o to który sprzedawca jego zdaniem ma najtrudniejsze zadanie do wykonania w sklepie spożywczym była ze sobą zgodna - każdy wskazał na sprzedawców działu mięsnego. Dodam tutaj, że nie chodzi mi teraz o licytacje pod tytułem kto ma gorzej. Po prostu chciałam zaznaczyć, że takie uzyskałam odpowiedzi. Poniżej wniosek, który wypłynął z naszej dyskusji na temat sprzedawców, a który padł z ust kierownika jednego z dużej sieci sklepów..

- Jak sobie z mięsem poradzisz to ze wszystkim! Bo jeśli ktoś nie boi się wejść na mięso to już niczego się nie boi!

W tym miejscu chciałam serdecznie pozdrowić wszystkie Panie i Panów, którzy pracują na mięsnym dziale! Wykonujecie bardzo ciężką i niesamowicie potrzebną wszystkim pracę.



2 komentarze:

  1. Kobieto!Jak Ty potrafisz wszystkich docenić! Brawo! Czy Twoją pracę też ktoś tak docenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. UM - W większości tak właśnie jest - my widzimy innych ale nas - no właśnie.....

    OdpowiedzUsuń