Today.

Today.

poniedziałek, 4 maja 2015

S jak SPRÓBUJ

Kiedyś usłyszałam od kogoś zdanie: jeśli ktoś uważa, że coś przekracza twoje możliwości nie jest kimś, kogo potrzebujesz w swoim życiu. Bo chodzi o to, ze Ty decydujesz. Słyszałeś kiedyś, że nie dasz rady, że to nie dla ciebie albo coś w stylu odpuść sobie ? Uwierzyłeś?!

Nie, nie i jeszcze raz NIE! 

Jeśli na czymś Ci zależy - zanim kogoś posłuchasz - SPRÓBUJ.

Kilkanaście razy ktoś próbował mnie od czegoś odwieść. Nie zdarzyło mi się za często słuchać tych dobrych rad. Na szczęście! Bo dzięki temu jestem teraz w tym właśnie miejscu.



A jak coś nie wyszło przynajmniej wiem, że próbowałam! Spróbujesz?

4 komentarze:

  1. Ale kij ma 2 końce. Dobrze jesli jest to odwracalne!?:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie..;) bo "lepiej spróbować i żałować, niż żałować, że się nie spróbowało" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy ma tak silny charakter. Jednak wiara czyni cuda. Zatem należy spróbować! Jeśli nie sprawdzisz możesz mieć do siebie żal do konca życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ktoś zapytał o coś a ja odpowiedziałam: spróbuj. I nie żałuję tego!

    OdpowiedzUsuń